Helpdesk

Afbeelding: HelpdeskHelpdesk

Afbeelding: Helpdesk

Vlotte, professionele service?
In de zoektocht naar een voordelige en kwalitatieve oplossing kan u rekenen op onze adviseurs die u graag begeleiden. Ook in de toekomst blijven wij echter uw aanspreekpunt en bieden we u een uitzonderlijke service. U hebt een vraag, een probleem, maar weet niet waar u terecht kan voor een vlotte, professionele B2B-service?


Nachtmerrie
Voor velen onder ons is "de klantendienst" een ware nachtmerrie. Een bron van ergernis en frustratie. Het begint veelal dat de klantendienst op zich al moeilijk te vinden is. Telefoonnummers, e-mailadressen, invulformulieren,.. zijn vaak goed verborgen en allesbehalve duidelijk. Waar kan u nu daadwerkelijk terecht voor dat ene probleem?

Al onze medewerkers zijn momenteel aan de lijn...
Lange wachttijden… en dat terwijl u vaak een hoger dan normaal telefoontarief moet betalen! “Druk op 1 voor facturatie, druk op 2 voor ..” niets zo vervelend als onduidelijke kiesmenu’s waarbij u uiteindelijk niet meer weet welke selectie de juiste is en het hele menu opnieuw moet doorlopen. Als u dan al iemand aan de lijn krijgt gebeurt het vaak dat de medewerker u doorverbindt met een andere afdeling, waarop het probleem of de klacht vaak compleet opnieuw moet worden geformuleerd. Klinkt dit herkenbaar?

Helaas
Ten slotte krijgt u dan eindelijk de juist persoon te pakken.. maar krijgt u niet het deskundige professionele antwoord waar u als klant mee uit de voeten kan. U verwacht immers dat men uw probleem erkent en neemt dus geen genoegen met die onverschillige stem aan de andere kant van de lijn. Daarnaast blijkt dat gedane toezeggingen, bijvoorbeeld over terugbellen of het opmaken van creditnota’s niet worden nagekomen. De kans is groot dat u moet terugbellen, waarna u het hele verloop opnieuw moet doorstaan en vervolgens wederom een ander persoon aan de lijn krijgt.

Engagement
Geen nood! Bij Tel&Co begrijpen we echter wat u nodig heeft. U belt? Wij horen u graag. Een vraag vereist immers een antwoord. Een probleem verlangt naar een vlotte oplossing ten gronde. Voortaan kan u dan ook terecht op onze eigen persoonlijke klantenservice voor al uw vragen of problemen. Bel ons, mail ons of vraag ons om u terug te bellen! Wij zorgen er voor dat er steeds snel en correct kan gehandeld worden naargelang uw situatie.


Hoe kan u ons bereiken?

1)   Geef ons een belletje!  =>  02/308.30.34
      Wij zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag tussen 09u00 - 17u00.
 
2)   Stuur ons een mailtje!  =>  info@telenco.be
      Antwoord binnen de 24 uur (werkdagen)

 
3)   Kom eens langs!  =>  Tel&Co Shop: Twee Leeuwenstraat 15A - B-3078 Everberg.
      Wij zijn open van maandag tot vrijdag tussen 09u00 tot 17u00.